Politiebericht Heerlen: alcoholcontrole

Datum nieuwsfeit: 01-09-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 1-09-2001 Politieberichten district Heerlen (H.P. 14.30 uur) Zaterdag 1 september 2001

Heerlen, alcoholcontrole:
Op vrijdagavond 31 augustus en zaterdagmorgen 1 september 2001 werd op de Akerstraat te Heerlen een alcoholcontrole gehouden. Drie bestuurders bleken meer gedronken te hebben dan wettelijk is toegestaan.
De politie van Heerlen heeft samen met twee leden van de Koninklijke Marechaussee op de Akerstraat te Heerlen tussen vrijdagavond 22.00 uur en zaterdagmorgen 04.00 uur een alcoholcontrole gehouden. Er werden in het totaal 156 bestuurders gecontroleerd dit allen een alcoholblaastest ondergingen. In drie gevallen werden de bestuurders meegenomen naar ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen