Brinkel nieuwe Algemeen Secretaris Pax Christi Nederland

Datum nieuwsfeit: 01-09-2001
Pax Christi Nederland

Theo Brinkel nieuwe Algemeen Secretaris van Pax Christi Nederland 22 augustus 2001

Met ingang van 1 september a.s. zal drs. Theo Brinkel in functie treden als Algemeen Secretaris van de katholieke vredesbeweging Pax Christi Nederland.

Theo Brinkel studeerde algemene geschiedenis aan de Rijksuniversiteit Leiden. Op dit moment is hij nog werkzaam bij het CDA als Internationaal Secretaris en bij het Wetenschappelijk Instituut voor het CDA waar hij internationale vraagstukken, waaronder vrede en veiligheid in zijn portefeuille heeft.
Beleidsontwikkeling op het gebied van internationale politiek, buitenlands- en vredesbeleid hebben in zijn huidige werkkring zijn ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen