Koorzang bij Loreley in St. Goarshausen (Duitsland)

Datum nieuwsfeit: 02-09-2001

PERSBERICHT - 19 AUGUSTUS 2001

Choreley: zingen bij de Loreley

Zondag 2 september a.s. is het weer zover: koorzang bij de legendarische Loreley aan de Rijn bij St. Goarshausen. Het evenement, bekend onder de naam Choreley, wordt uitgevoerd in het kader van het programma Kultursommer Rheinland-Pfalz en vindt plaats in het openluchttheater van St. Goarshausen. Duizenden zangers en zangeressen uit Duitsland en ook daarbuiten doen aan het zangfeest mee. Het totale programma duurt van 11-18 uur.

Er is een programmaboekje te koop dat tevens als toegangskaart voor Choreley dient. De prijs van dit zogeheten Chorheft bedraagt 15 Mark.

Bestellen:
Kultursommer Rheinland-Pfalz
Projektleitung Musik, Kaiserstrasse 26-30, D-55116 Mainz telefoon 00 49.6131 28 83 80, fax 00 49.6131 28 83 88 e-mail: (info@kultursommer.de)
internet: www.kultursommer.de