Gewapende overval op supermarkt in Mill

Datum nieuwsfeit: 03-09-2001
Bron: Politie Brabant-Noord

Politiebericht Cuijk 3-09-2001
Politiebericht district Land van Cuijk

GEWAPENDE OVERVAL

Maandagmorgen rond 08.30 uur is een supermarkt aan de Wanroijseweg in Mill overvallen. Vlak na aankomst van enkele personeelsleden kwamen drie mannen met bivakmuts de winkel binnen. Onder bedreiging van vuurwapens heeft het personeel een onbekend geldbedrag afgegeven. Het is nog niet duidelijk hoe de overvallers zijn vertrokken. Mogelijk heeft op de parkeerplaats t.o. het uitvaarthuis aan de Wanroijseweg een vluchtauto klaargestaan. De politie is op zoek naar getuigen die rond 08.30 uur iets gezien hebben bij de supermarkt. Ook zoekt de politie getuigen die voor en/of na dat tijdstip iets verdachts hebben gezien op of nabij de genoemde parkeerplaats. Mogelijk zijn er getuigen die in de afgelopen we(e)k(en) verdachte zaken nabij de winkel hebben gezien. Zij worden verzocht contact op te nemen met de politie Land van Cuijk. Tel: 0900 8844.

VERKEERSONGEVAL MET LETSEL

Bij een verkeersongeval op de Holthesedijk in Overloon is zondagavond rond 20.15 uur een 19 jarige inwoonster van Overloon gewond geraakt. Door nog onbekende oorzaak raakte zij met haar auto in de berm waarna ze de macht over het stuur verloor en tegen een boom botste. De vrouw raakte bekneld in haar auto en is door de brandweer bevrijd. Met onbekend beenletsel is ze naar het ziekenhuis gebracht.

INBRAAK IN BEDRIJF

In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een bedrijf aan de Mgr. Geurtsstraat in Maashees. Nadat een deur was geforceerd verdween er een nog onbekende hoeveelheid kleding. Een bedrijf aan de Deurneseweg in Oploo kreeg in de nacht van zaterdag op zondag ongewenst bezoek. Nadat een ruit was vernield is een gedeelte van het pand doorzocht. Ook is het zeil van een vrachtauto kapotgesneden. Er wordt niets vermist. De totale schade is onbekend.

DIEFSTAL UIT SCHOOL

Uit een school aan de Raetsingel in Boxmeer verdwenen afgelopen weekend twee cassetterecorders. Van de school bleek een ruit vernield te zijn waarna door het ontstane gat de recorders gepakt konden worden.