Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Eerste interactieve SMS-soap van Nederland De Frederikstraat

Datum nieuwsfeit: 03-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Afzender: info@smssoap.nl

Contactpersoon: Jessica van der Burg

It's not all champagne that bubbles...

Datum: 29 augustus 2001

Met ingang van 3 september is Nederland een nieuwe soap-serie rijker. Dit keer is het echter niet een zoveelste televisieserie die elke dag om dezelfde tijd wordt uitgezonden. Het betreft een volledig nieuw idee, dat zorgt voor een geheel nieuwe beleving.

Onder het motto "it's not all champagne that bubbles" introduceert Add Is Multiply in samenwerking met Trendy.nl en itsuptoYOU de eerste, interactieve SMS-soap van Nederland: de Frederikstraat. Dagelijks zijn de avonturen van Eva, Toni, ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie