Informatiebijeenkomst en cursus over seksueel misbruik

Datum nieuwsfeit: 03-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Graag (gratis) plaatsing in uw nieuwsbank:

INFORMATIEBIJEENKOMST EN CURSUS VOOR PARTNERS VAN MENSEN DIE IN HET VERLEDEN SEKSUEEL MISBRUIKT ZIJN.

De Stichting Ambulante Fiom district Zuid-West organiseert in Middelburg een voorlichtingsbijeenkomst voor partner van mensen die in hun jeugd seksueel zijn misbruikt over de gevolgen van seksueel misbruik op langer termijn en de invloed die dit kan hebben op de relatie. Tevens bestaat er de mogelijkheid tot deelname aan een cursus voor partners om te leren omgaan met grenzen en te zoeken naar gedragsalternatieven voor een goed evenwicht in de relatie met iemand die misbruikt is.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen