Bol.com Nederland benoemt director operations & fulfillment

Ingezonden persbericht

Nieuwegein, 3 september 2001

BOL.COM NEDERLAND BENOEMT DIRECTOR OPERATIONS & FULFILLMENT

Verdere optimalisatie dienstverlening met uitbreiding managementteam

Het managementteam van bol.com Nederland is onlangs uitgebreid met Huub Vermeulen als director operations & fulfillment. Huub Vermeulen is in deze functie verantwoordelijk voor het primaire bedrijfsproces en het logistieke traject. Dit betreft zowel de dagelijkse gang van zaken als het realiseren van uitbreidingsprojecten. Doel is te werken aan een verdere optimalisatie van de dienstverlening. "Een van de redenen van het succes van bol.com is dat we logistiek en fulfillment als kernactiviteiten van ons bedrijf beschouwen. Een ervaren professional als Huub Vermeulen in ons managementteam zorgt ervoor dat we onze klanten nog sneller en efficiënter van dienst kunnen zijn", aldus Daniel Ropers, managing director van bol.com Nederland.

Hiervoor was Huub Vermeulen werkzaam bij DOCdata, onafhankelijke leverancier van supply chain management en e-commerce fulfillment diensten aan onder andere online shops en internet service providers. Huub Vermeulen bekleedde diverse functies binnen DOCdata, waaronder als laatste die van managing director bij DOCdata e-commerce fulfillment. Dit is de afdeling die onder andere zorgdraagt voor verzending van cd's en dvd's die bij bol.com besteld worden. Vermeulen is sinds maart 2001 betrokken bij bol.com Nederland, als consultant en projectleider supply chain management.

Bol.com is in Nederland marktleider in de online verkoop van boeken, cd's, dvd's en video. Bezoekers van de website hebben toegang tot ruim 140.000 Nederlandstalige en 750.000 Engelstalige boektitels, 300.000 cd's en 7.500 films. Bol.com Nederland is onderdeel van DirectGroup Bertelsmann, dat wereldwijd meer dan 60 miljoen klanten en leden bedient. DirectGroup Bertelsmann bundelt de activiteiten die gericht zijn op 'communities' zoals boeken- en muziekclubs en
e-commerce websites voor multimedia en entertainment.

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:

DLV Public Relations
Kam Jzi Wong