Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Invulling secretarisfunctie gemeente Haarlem

Datum nieuwsfeit: 04-09-2001
Vindplaats van dit bericht
Bron: Gemeente Haarlem
Zoek soortgelijke berichten
Gemeente Haarlem

Invulling secretarisfunctie

Het College van Burgemeester en Wethouders heeft op 4 september 2001 besloten, om te komen tot een nieuwe invulling van de secretarisfunctie voor de raadscommissies.

Per 1 september jongstleden zijn in het kader van de besturingsvisie raadsleden benoemd als voorzitters van de raadscommissies. Dit heeft ook consequenties voor de invulling van de secretarisfunctie. Momenteel zijn veel sectordirecteuren secretaris. Deze zullen zich meer gaan positioneren als eerste adviseur van het college. De nieuwe voorzitters hebben daarnaast aangegeven behoefte te hebben aan hoogwaardige ondersteuning in hun nieuwe functie. De huidige secretarissen dienen daarom vervangen te worden door beleidsmedewerkers uit de betrokken sectoren.

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie