Click Commerce sluit allianties met technologiepartners

Datum nieuwsfeit: 04-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Click Commerce sluit allianties met technologiepartners om channel managementoplossing uit te breiden

Hoofddorp, 4 september 2001 - Click Commerce (Nasdaq: CKCM), vooraanstaand leverancier van channel managementsoftware en -diensten, heeft allianties gesloten met twee technologiepartners, Action Technologies en Framework Technologies. Als onderdeel van de partnerovereenkomsten zal Click Commerce de producten van beide bedrijven integreren in haar channel managementtoepassingen.

Action Technologies is een aanbieder van software voor het beheer van bedrijfsprocessen, die samenwerking tussen zakenpartners stroomlijnt. Click zal het product ActionWorks Metro van dit bedrijf gebruiken om geautomatiseerde bedrijfsprocessen te creëren die zowel ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen