Persconferentie Leontien Zijlaard-Van Moorsel in Rotterdam

Datum nieuwsfeit: 04-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Let op met juiste straatnummer

Uitnodiging persconferentie Leontien Zijlaard-Van Moorsel

ROTTERDAM Leontien Zijlaard-Van Moorsel geeft dinsdag 4 september een persconferentie in het World Port Center aan de Wilhelminakade 955 in Rotterdam. Op deze schitterende locatie met uitzicht over de Rotterdamse haven zullen de drievoudig Olympisch kampioen van Sydney en haar echtgenoot en ploegleider Michael Zijlaard de media vanaf 11.00 uur de laatste mogelijkheid bieden om interviews af te nemen. Daarna worden er in de aanloop naar de aanval op het werelduurrecord op woensdag 12 september in het Engelse Manchester geen verzoeken voor vraaggesprekken meer gehonoreerd.

Tijdens deze bijeenkomst op grote hoogte zal bovendien de naam bekend worden gemaakt van het bedrijf dat zijn naam aan de aanval van Leontien Zijlaard-Van Moorsel op het werelduurrecord koppelt.

Noot voor redacties