Politieberichten district Kerkrade Limburg-Zuid

Datum nieuwsfeit: 04-09-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 4-09-2001 Politieberichten district Kerkrade (RKey; 13.15 u) Dinsdag, 4 september 2001

District Kerkrade

Kerkrade; insluiper overlopen
Personeel van een bedrijf aan de Tunnelweg in Kerkrade betrapte afgelopen maandagavond/dinsdagnacht omstreeks middernacht een insluiper, een 20-jarige man uit Eygelshoven die illegaal het bedrijf was binnengekomen. Nader onderzoek wees uit dat in een ruimte elders in het bedrijfsgebouw computerapparatuur was losgekoppeld, vermoedelijk om die te stelen. De gewaarschuwde politie heeft de verdachte aangehouden en overgebracht naar het politiebureau waar hij werd ingesloten. De politie stelt een nader onderzoek in.

Landgraaf; aangehouden
Bij ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen