Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Promotie: Marketingstrategie Indonesische staalindustrie

Datum nieuwsfeit: 05-09-2001
Bron: Universiteit Twente
Zoek soortgelijke berichten
Universiteit Twente

Marketingstrategie voor de Indonesische staalindustrie WN 01/50 *5 september 2001

promotie A. (Akmal) Akmaludin, faculteit Technologie & Management: Competitive Marketing Strategy Development: A case study in the Indonesian steel industry

Dit proefschrift handelt over de noodzaak tot het ontwikkelen van een geschikte marketingstrategie voor Indonesische staalbedrijven. De uitkomst van het onderzoek is bruikbaar voor het verbeteren van de concurrentiepositie van de staalindustrie. Vanuit een theoretisch standpunt is de uitkomst relevant voor het ontwikkelen en aanpassen van marketingstrategiemodellen in een dynamische omgeving. Hoewel dit een studie is over drie staalbedrijven is te verwachten dat de ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie