Reactie CBL op onderzoek Deloitte & Touche

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Geachte mevrouw, mijnheer,

Onderstaand de reactie van het CBL op de bedrijfsvergelijking en het persbericht van Deloitte&Touche, met embargo tot 15.00 uur.

Reactie van het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL) op de bedrijfsvergelijking van Deloitte & Touche van 5 september:

Het CBL bevestigt dat de personeelskosten voor supermarkten aanzienlijk zijn gestegen. In de strijd om de gunst van de consument bieden de supermarkten steeds meer service. Meer personeel en vooral hoger opgeleid personeel is daarbij een vereiste. Ook vanwege de krapte op de arbeidsmarkt, bieden de supermarkten hogere lonen. Dit jaar zijn de lonen in totaal ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen