Response van KPN op consultatiedocument tarief huurlijnen

Datum nieuwsfeit: 05-09-2001
OPTA

Response van KPN op de vragen gesteld in het consultatiedocument, `Tariefregulering huurlijnen', door de OPTA uitgebracht op 25 juli 2001.

1. Graag verneemt het college de zienswijze van geïnteresseerden ten aanzien van de overweging om voor huurlijnen over te gaan naar price- cap regulering.

KPN is van mening dat het tarieftoezicht op retail huurlijnen, gezien het tempo waarmee daadwerkelijke concurrentie op gang is gekomen en komt, grotendeels beëindigd moet worden. Verschillende marktpartijen hebben tijdens de hoorzitting op 5 september jongstleden aangegeven dat het beter is helemaal geen tariefregulering toe te passen op de markt voor retail huurlijnen. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen