Bekendmaking halfjaarcijfers Landis ICT Group

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Geachte heer, mevrouw,

hierbij laten wij u weten dat op woensdag 5 september onze halfjaarcijfers voor beurs bekend gemaakt zullen worden.

Het tijdstip en locatie voor de presentatie van onze halfjaarcijfers zal op een later tijdstip bekend worden gemaakt.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
landis ICT Group

Edith Nicolaas
Executive Secretary
mailto:enicolaas@landis.com
tel.: +31 30 248 94 98
fax: +31 30 248 94 96
www.landis.com
online.landis.com

> landis mission statement:
> building satisfied business partners by offering high quality ICT > solutions, services and training for the electronic highway. > Confidentiality statement: this email message may contain confidential and > privileged information and is intended to be for the use of the individual > or entity named above. If you are not the intended recipient, be aware > that any disclosure, copying, distribution, or use of the content of this > message is prohibited. If you have received this message in error, please > notify the sender by reply email and delete the material from your > computer.