Bluem en KPMG Consulting Nederland samen in Internet Billing

KPMG

05-09-2001
Bluem en KPMG Consulting Nederland samen in Internet Billing

Bluem BV, één van de leidende Application Service Providers (ASP) in Nederland voor e-billing, gaat voor bedrijven rekeningen, nota's en afschriften van klanten online beschikbaar stellen. Hiertoe is Bluem een samenwerkingsverband aangegaan met KPMG Consulting. Het doel van deze samenwerking is om gezamenlijk grote partijen, bijvoorbeeld energiebedrijven, telefoonmaatschappijen, verzekeraars en overheden, een end-to-end oplossing aan te bieden voor internet billing en interactieve klantenservice. Naast de hechte samenwerking investeert KPMG Consulting ook in Bluem.

Volgens K. Brink, CEO van Bluem, levert het online afhandelen van rekeningen niet alleen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen