NORDSEE AG halveert verwachte prijsstijging

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

On-line veiling verlaagt stijging marktprijs met 48%

NORDSEE AG halveert verwachte prijsstijging voor Duitse elektriciteitsbehoeften door gebruik te maken van het GOODEX-handelsplatform

Hamburg - 5 september 2001 - NORDSEE, een Duitse distributieketen in voeding, slaagde erin om niet minder dan 866.000 euroEUR te besparen. Tijdens een on-line veiling konden GOODEX-experten in e-sourcing de ideale mix van leveranciers identificeren voor het gecombineerde elektriciteitsverbruik van de 350 NORDSEE-verkooppunten in Duitsland. De veiling werd als bijzonder succesvol beschouwd, vooral in het licht van de algemene drastische stijging van de elektriciteitsprijzen en de regionaal uiteenlopende energiebehoeften.

Met de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen