Heijmans realiseert uitstekend eerste halfjaar 2001

Heijmans N.V.

5 september 2001
HEIJMANS REALISEERT UITSTEKEND EERSTE HALFJAAR 2001

Heijmans N.V. (bouw- en aanverwante activiteiten) heeft over de eerste zes maanden van 2001 een omzet behaald van 980,7 miljoen, een stijging van 50% ten opzichte van de omzet van 656,2 miljoen over de eerste helft van 2000. De stijging is vooral het gevolg van de integratie van Koninklijke IBC alsmede van een autonome omzetgroei met ruim 8%. De nettowinst steeg met 40,2% tot 27,9 miljoen (1e halfjaar 2000 19,9 miljoen). Per aandeel steeg het resultaat met 30% naar 1,34 tegen 1,03 in de eerste helft van 2000. Heijmans handhaaft de eerder uitgesproken verwachting dat over 2001 een omzet zal worden bereikt van 2,25 miljard met een nettowinst van tenminste 68 miljoen (+40%).

Kijk bij de rubriek ´Perskamer´ en vervolgens aan de linkerkant van de pagina bij de subrubriek ´Heijmans in de pers´ voor het complete bericht.