Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Recente technologische ontwikkelingen BroadVision's business

Datum nieuwsfeit: 06-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


BroadVision's business update augustus 2001

Houten, 6 september 2001 - BroadVision Inc. (Nasdaq: BVSN, Neuer Markt: BDN), 's werelds toonaangevende leverancier van gepersonaliseerde selfservice e-business applicaties, presenteert vandaag de meest recente ontwikkelingen binnen haar bedrijf. Deze maand betreft het belangrijke ontwikkelingen op het gebied van technologie, producten en samenwerking met klanten en partners.


* Nieuws over partners van BroadVision: MyAlert en BroadVision breiden partnership uit met gepersonaliseerde draadloze oplossingen; ScreamingMedia's SiteWare Software wordt gebundeld met BroadVision InfoExchange Portal en BroadVision en Cellmania partneren voor het leveren van Mobiele Sales en Service applicaties


* Nieuws over klanten van BroadVision: IBM Japan, Invacare Corporation, Editorial Atlántida, E*Trade, The Home Depot, ATS/Sureway Transportation Co., Small Business Service, Bank of Ayudhya.

over BroadVision

MyAlert en BroadVision breiden partnership uit met gepersonaliseerde draadloze oplossingen
BroadVision en MyAlert, marktleider en provider van draadloze technologieën en mobiele zakelijke applicaties, hebben bekendgemaakt dat zij hun bestaande partnership gaan uitbreiden met gepersonaliseerde draadloze berichtuitwisseling en m-commerce applicaties over de hele wereld. De bedrijven zijn overeengekomen het draadloos potentieel van BroadVision's selfservice applicaties te verbeteren door het platform voor draadloze uitwisseling en mobiele programma's van MyAlert te integreren. Omdat MyAlert compatibel is met de e-business applicaties van BroadVision, kan de huidige geïnstalleerde klantendatabase van BroadVision hun bestaande investering naar draadloze apparatuur uitbreiden. Toekomstige klanten van BroadVision zullen ook profiteren van deze naadloze, kant en klaar oplossing om gepersonaliseerde, innovatieve mobiele diensten te bieden aan hun klanten, partners en werknemers. Een van de unieke voordelen van de technologie van MyAlert is dat het in staat is berichten af te leveren met een gegarandeerde servicekwaliteit via het Global Telecom Network van rechtstreekse verbindingen naar de belangrijkste mobiele telecommunicatiebedrijven ter wereld. Hiermee wordt het hiaat in aansluitingen opgevuld dat vaak over het hoofd wordt gezien bij veel draadloze end-to-end-oplossingen.

ScreamingMedia's SiteWare Software wordt gebundeld met BroadVision InfoExchange Portal
ScreamingMedia, Inc. (Nasdaq: SCRM), een toonaangevende aanbieder van contentoplossingen, en BroadVision hebben deze maand hun technologische overeenkomst bekendgemaakt. Hierdoor wordt een proefversie van SiteWare van ScreamingMedia gebundeld met BroadVision InfoExchange Portal, zodat klanten rechtstreeks toegang krijgen tot nieuwe, relevante content van ScreamingMedia via volledig aanpasbare 'content portlets.' De proefversie van SiteWare wordt gekoppeld aan iedere licentie van BroadVision InfoExchange Portal. Deze biedt 30 dagen gratis toegang tot de contentoplossingen van ScreamingMedia. De content portlets van ScreamingMedia geven klanten van BroadVision InfoExchange Portal een vereenvoudigde manier om content van ScreamingMedia aan hun informatieportals toe te voegen. De aangepaste content portlets bevatten nationaal en plaatselijk nieuws, beursontwikkelingen en weerberichten, die van 3.000 publicaties op het wereldwijde digitale content netwerk van Screaming Media worden verzameld en geleverd aan de portlets door Screaming Media's SiteWare applicatie. ScreamingMedia biedt ook technische en professionele diensten aan alle klanten om het gebruik van deze oplossing mogelijk te maken. Nadat klanten van BroadVision InfoExchange Portal deze content portlets 30 dagen gratis hebben kunnen uitproberen, krijgen zij de gelegenheid het SiteWare-product, andere technologieën en contentdiensten van ScreamingMedia te kopen.

BroadVision en Cellmania partneren voor het leveren van Mobiele Sales en Service applicaties
BroadVision maakte deze maand bekend dat het de partnership met Cellmania, Inc., toonaangevend op het gebied van softwareontwikkeling voor mobiele zakelijke applicaties, heeft versterkt om applicaties voor mobiele verkoop en diensten te kunnen bieden. Dankzij dit nieuwe samenwerkingsverband kunnen ondernemingen nu intelligente mobiele verkoop en service applicaties inzetten, waarbij mobiele werknemers in verbinding staan met informatie van het bedrijf en met processen die de productiviteit verhogen en de klanttevredenheid vergroten. De applicaties mSales en mService van Cellmania combineren de kracht van BroadVision's selfservice applicaties met het mobiliteitsplatform mEnterprise van Cellmania om altijd en overal toegang te bieden tot zakelijke processen en klantenrelaties op een grote verscheidenheid van mobiele diensten.
"Deze ontwikkeling speelt in op de groeiende behoefte in de hedendaagse markt naar oplossingen voor mobiele verkoop en service oplossingen," aldus Nicole Nicas, Senior Research Associate voor draadloze technologieën van Aberdeen Group, een toonaangevend bedrijf op het gebied van IT-onderzoek.

NIEUWS OVER KLANTEN VAN BROADVISION

BroadVision maakte deze maand bekend dat IBM Japan de resell-activiteiten voor de BroadVision suite van enterprise self-serviceapplicaties in Japan op zich neemt. BroadVision en EncycloSoft Co., Ltd, een volledige dochter van IBM Japan hebben een contract ondertekend waarbij IBM Japan het recht heeft als reseller op te treden in Japan. Door dit contract is IBM Japan in staat om "end-to-end" BroadVision-gebaseerde e-businessoplossingen, inclusief hardware, software en integratie diensten aan te bieden. IBM Japan zal tevens post-sales onderhoud en ondersteuning bieden aan haar BroadVision klanten.

Invacare Corporation (NYSE: IVC), de wereldwijde marktleider in fabricage en distributie van innovatieve medische zelfzorgproducten, heeft deze maand bekend gemaakt dat het een nieuwe website heeft gelanceerd, www.invacare.com. Deze site maakt gebruik van BroadVision's suite van gepersonaliseerde e-business applicaties. De nieuwe site voldoet aan de W3C-richtlijnen voor toegang tot het internet voor gehandicapten. De BroadVision oplossing kan Invacare bezoekers van de website een gepersonaliseerde ervaring bieden met behulp van dynamische, specifiek aangepaste webpagina's. Het pakket ondersteunt niet alleen de uitgebreide online catalogus van Invacare-producten, maar ook andere content op het internet en een winkelwagenfunctie en platform voor het verrichten van business-to-business transacties met de HME-aanbieders onder de klanten van Invacare.

BroadVision maakte eveneens bekend dat Editorial Atlántida S.A., de grootste uitgever van tijdschriften in Argentinië, 'Gente Online' op de markt heeft gebracht. De eerste van zes nieuwe portals die de uitgever voor zijn belangrijkste publicaties wil gebruiken en die allen werken via BroadVision®-applicaties. De Interactive Media Division van Atlántida maakt gebruik van BroadVision InfoExchange Portal en BroadVision One-To-One Publishing om zijn tijdschriften online te brengen en persoonlijke relaties met de klanten te bevorderen. De eerste portal is bestemd voor het tijdschrift Gente, een publicatie met nieuws op het gebied van entertainment, populaire cultuur en het wel en wee van bekende persoonlijkheden. Atlántida gebruikt BroadVision-applicaties voor sterk gepersonaliseerde producten die aan de individuele behoeften van de klant voldoen.

BroadVision maakte deze maand eveneens bekend dat zij met haar business applicatie suite de hernieuwde site van E*TRADE (NYSE: ET) heeft gebouwd. Het E*TRADE Knowledge Center op: knowledge.etrade.com, maakt gebruik van BroadVision's One-To-One personaliserings-technologie om hiermee investeerders te voorzien van relevante financiële informatie waarmee zij afgewogen beslissingen kunnen nemen.

Het hernieuwde E*TRADE Knowledge Center benut de voordelen van de BroadVision One-To-One Enterprise applicatie ten volle door investeerders onder meer een dynamisch gegenereerd investeringsprogramma aan te bieden. Het programma kan gepersonaliseerd worden door de informatiebehoefte nauwkeurig vast te leggen. Het is tevens mogelijk aan te geven wat de financiële expertise van de gebuiker is, om zo de investeerder de informatie te leveren die hij wil zien. Uiteraard kunnen interessegebieden vastgelegd worden, waardoor de investeerder op de hoogte blijft van nieuws over investeringsmarkten. Daarnaast maakt E*TRADE gebruik van BroadVision's content management programma, waarmee ze de constant groeiende stroom van financiële informatie op haar website op een dynamische manier kan aanbieden.

BroadVision heeft bekendgemaakt dat The Home Depot (NYSE: HD), de grootste detaillist op het gebied van interieurverbetering ter wereld, zijn bestaande BroadVision-website, homedepot.com, heeft verplaatst naar het applicatieplatform van BroadVision dat geschikt is voor J2EE, BroadVision One-To-One Enterprise 6.0. The Home Depot heeft haar site ge-upgrade naar BroadVision One-To-One Enterprise 6.0 om te kunnen profiteren van de Java-technologie en prestatieverbeteringen van de software. Dankzij ondersteuning voor J2EE kan The Home Depot zijn site verbeteren met behulp van populaire Java-technologieën. The Home Depot heeft echter ook aanzienlijke prestatieverbeteringen kunnen realiseren via de nieuwe verbeterde cache-functies van BroadVision One-To-One Enterprise 6.0.

BroadVision maakte bekend dat ATS/Sureway Transportation Co., leider op technologisch gebied in de transportindustrie en dochter in volledig eigendom van Anderson Trucking Service, Inc. (ATS), een nieuwe logistieke website heeft uitgebracht, die gebruik maakt van BroadVision's suite van e-business applicaties. De nieuwe site voor ATS/Sureway, de logistieke divisie van ATS, biedt klanten, onafhankelijke vrachtvervoerders en transportbemiddelaars de meest uitgebreide gepersonaliseerde logistieke diensten- en e-business site in de transportbranche, gebaseerd op BroadVision One-To-One Enterprise en BroadVision Publishing Center. "ATS heeft in maart zijn eerste portals geïmplementeerd, die van BroadVision gebruik maken," zegt Chris Grejtak, hoofd marketing van BroadVision. "Hierdoor was ATS/Sureway zich bewust van de voordelen van de technologie van BroadVision en heeft ons tot technologiepartner gekozen om de ultieme logistieke website voor vervoerders, tussenpersonen en klanten te bouwen."

Het Britse Small Business Service (SBS), een instelling van de Britse overheid, is deze maand live gegaan met haar "Business Link" site (www.businesslink.org). De site, die ondersteund wordt door BroadVision applicaties, is een initiatief van de Britse overheid. Hiermee wil de Britse overheid de kwaliteit van de ondersteuning, die vanuit de overheid wordt geboden aan ondernemingen uit het Midden- en Kleinbedrijf, verbeteren. De site is ontwikkeld om de 4 miljoen ondernemingen in het Britse Midden- en Kleinbedrijf op het juiste tijdstip toegang te geven tot de juiste instrumenten.
De nieuwe online service is de eerste Britse overheidssite in haar soort en werkt nauw samen met het bestaande nationale callcenter en de 45 Business link operators. Hierdoor biedt Small Business Service nu 24 uur per dag ondersteuning.

Bij de nieuwe site staan de personalisatie onderdelen, die door BroadVision mogelijk worden gemaakt, centraal. Hiermee kunnen gebruikers hun persoonlijke profiel opbouwen gedurende een aantal bezoeken aan de site. In de praktijk betekent dit dat adviezen nu worden afgestemd op de specifieke behoeften van de individuele onderneming. Daarbij worden niet alleen specifieke antwoorden gegeven op vragen die worden gesteld, maar worden ook pro-actief suggesties aangedragen. De nieuwe site biedt ondernemingen advies en informatie op een breed terrein van onderwerpen zoals e-commerce, werkgelegenheid, marketing en export.

The Bank of Ayudhya, één van de belangrijkste banken in Thailand, gebruikt vanaf deze maand BroadVision One-To-One Enterprise en BroadVision Finance voor haar e-banking diensten. Charlotte Donavanik, vice-president van de Bank of Ayudhya: "Gebruikmakend van BroadVision's enterprise selfservice applicaties willen wij minstens 20.000 van onze 3 miljoen accounts de website laten bezoeken voor het eind van dit jaar. Als onderdeel van onze marketingplannen zijn we gesprekken begonnen met enkele vooraanstaande universiteiten om studenten aan te moedigen hun collegegeld via onze website te laten betalen."
De online diensten, waaronder het opvragen van saldi, het overmaken van geld en wisselbetalingen, werden in juni van dit jaar geïntroduceerd en hebben sindsdien meer dan 2.000 accounts aangetrokken.

Over BroadVision
BroadVision (Nasdaq: BVSN, Neuer Market: BDN) enterprise selfservice applicaties veranderen de manier waarop bedrijven zaken doen naar een gepersonaliseerd selfservice model. Dit levert voor bedrijven direct meerwaarde op, doordat dit model groei stimuleert, kosten reduceert en productiviteit vergroot. Toonaangevende wereldwijde bedrijven gebruiken BroadVision om hun enterprise selfservice initiatieven te ondersteunen. Door gebruik te maken van het web en draadloze apparatuur is het mogelijk om overal, eenduidig gepersonaliseerde informatie uit te wisselen waardoor synergie ontstaat tussen klanten, werknemers en partners.

Noot voor de redactie (

Noot voor redacties

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie