Ben en Leukedingendoen geven vrijetijdsadviezen per SMS

Den Haag, 5 september 2001

Ben Leukedingendoen
Ben en Leukedingendoen geven actuele vrijetijdsadviezen per SMS

Ben en Leukedingendoen introduceren een nieuwe, verrassende SMS dienst. Vanaf 6 september kunnen Ben klanten zich wekelijks per SMS laten informeren over actuele en bijzondere vrijetijdsactiviteiten. Wie zich aanmeldt bij 'Ben Leukedingendoen ' krijgt voortaan elke donderdag een weekendspecial met vier suggesties voor actuele en originele vrijetijdsactiviteiten. De gebruiker kiest daarvoor een 'mood', bijvoorbeeld cultuur, uitgaan of romantiek of hij kan zich laten verrassen. Tot 1 oktober 2001 is het gebruik van Ben Leukedingendoen gratis. Ben Leukedingendoen is een exclusieve samenwerking tussen Ben en Leukedingendoen BV, uitgever van vrijetijdsconcepten. Leukedingendoen was al actief op internet en introduceert nu samen met Ben deze actuele SMS-dienst.

Ben Leukedingendoen is een SMS-service die actuele informatie biedt over bijzondere activiteiten die het komende weekend plaatsvinden. Klanten kunnen zich aanmelden door een SMS te sturen naar telefoonnummer 2533 met de tekst 'leuk', gevolgd door de gewenste mood: 'cultuur', 'fun', 'romantiek', 'uitgaan', 'relax' of 'verrasme'. Wie zich heeft aangemeld, ontvangt voortaan elke donderdag een weekendspecial met verrassende suggesties, bijvoorbeeld kanoën bij volle maan of een saturdaynight rollerdisco of 'gratis popfestival in Amsterdam (125)'. Als je die code terugstuurt naar 2533 krijg je meer informatie over de betreffende activiteit. Ben klanten hoeven dus niet meer zelf folders, flyers en fluistertips te verzamelen of leuke dingen te missen. Aanmelden voor Ben Leukedingendoen is gratis. Het ontvangen van de weekendspecial kost EUR 0,35 (f 0,77) Meer informatie (twee berichten) kost EUR 0,70 (f 1,44). Afmelden of helpinformatie ontvangen kost EUR0.35 (f 0,77). Tot 1 oktober is het gebruik van Ben Leukedingendoen gratis. Meer informatie is te vinden op www.ben.nl , www.ben-online.nl en www.leukedingendoen.nl .

Over Ben
Ben Nederland B.V. is een aanbieder van persoonlijke communicatie. De aandeelhouders zijn T-Mobile International (50% minus 1 aandeel) en Belgacom en TDC (samen 50% plus 1 aandeel). Ben heeft inmiddels ruim 1 miljoen actieve klanten. Ben biedt producten aan voor zowel privé als zakelijk gebruik. Met het verkrijgen van een UMTS-licentie heeft Ben een belangrijke stap gezet op weg naar de derde generatie mobiele communicatie. Ben bellers kunnen bellen in 58 landen, waaronder de belangrijkste vakantielanden. Ben is partner in sport van NOC*NSF.

Over Leukedingendoen
Leukedingendoen BV is uitgever van unieke vrijetijdsconcepten. Naast de veelbezochte internetsite www.leukedingendoen.nl
, geeft zij boekjes (2000 & 2001) en minimagazines uit, verzorgt rubrieken in online en offline media en levert (in opdracht) creatieve concepten op het gebied van vrije tijd. Participanten in Leukedingendoen BV zijn Doornvogel.com en N=5.

Voor meer informatie:

Ben Nederland B.V.
Henny van der Heiden, Directeur Interne en Externe Betrekkingen Vast: 06 1409 5376
Mobiel: 06 2409 5376
E-mail: (pers@ben.nl)
Persberichten op de site : www.ben.nl

Leukedingendoen BV
Everaldo van Doorn, Directeur