VEV vanaf nu erkend exameninstituut REDI-regeling

Datum nieuwsfeit: 06-09-2001
Vereniging Elektrotechnisch Vakonderwijs

6 sept. VEV vanaf nu erkend exameninstituut REDI-regeling 20 aug.

VEV vanaf nu erkend exameninstituut REDI-regeling

Op 6 september jl. is in Nijkerk een overeenkomst getekend tussen VEV Stichting LOB-E/ICT en de Stichting Certificatieregeling Kabelinfrastructuur en Buizenlegbedrijven (CKB). De heer P.J. Boddeman, technisch directeur bij VEV en de heer J.F. de Boer, ambtelijk secretaris van Stichting CKB zetten hun handtekening voor de uitvoering van de examinering van negen vakgebieden op het gebied van telematica. Met deze formalisering is VEV voorlopig het enige officieel erkende exameninstituut voor de Regeling Examens Data Infrastructuur (REDI) in Nederland.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen