Covisint kiest MatrixOne voor samenwerking en sourcing

Datum nieuwsfeit: 07-09-2001

COVISINT

Covisint kiest MatrixOne voor samenwerking en sourcing

:: Wereldwijde leverancier van samenwerkingsoplossingen voor value chain integreert met productsuite van Covisint

Detroit en Westford, Massachusetts - Covisint maakte vandaag bekend dat men heeft gekozen voor MatrixOne, Inc. (Nasdaq: MONE), als leverancier van technologie. Covisints samenwerkingsplatform, Covisint Virtual Project Workspace (VPW) v3.0, en het toekomstige aanbod zullen gebruik maken van MatrixOne Value Chain PortfolioT voor handelsverkeer. MatrixOne werd gekozen vanwege haar goede bekendheid met de automobielindustrie en brede oplossingen voor elke fase in het samenwerkingsproces.

(Foto: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20010322/DETH002LOGO )

'We hebben veel reacties van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen