EuroNet Internet introduceert EuroNet Anytime voor bedrijven

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

EuroNet Internet introduceert EuroNet Anytime voor bedrijven

Onbeperkt internetten voor een vast bedrag per maand zonder telefoonkosten via ISDN

Amsterdam, 7 september 2001 - EuroNet Internet introduceert EuroNet Anytime, een nieuw flat-fee internetabonnement. Voor 195 euro (fl. 429,72) per maand kunnen zakelijke klanten met een ISDN-lijn onbeperkt internetten, inclusief de telefoonkosten. EuroNet Anytime biedt internet via ISDN 24 uur per dag, 7 dagen per week en is overal in Nederland verkrijgbaar zonder installatiekosten.

EuroNet Anytime biedt alle voordelen van een zakelijk abonnement, zoals meerdere vaste IP-adressen voor een netwerkkoppeling, 15 mailboxen onder eigen domeinnaam en een homepage van 25 MB. Ook kunnen eventuele inbelproblemen tijdens piekperiodes niet meer optreden, doordat iedere gebruiker een vaste modempoort krijgt. Het enige dat de klant nodig heeft, is een ISDN-lijn met ISDN kaart/modem of een ISDN-router. EuroNet Anytime geeft bedrijven de mogelijkheid om controle te houden over de kosten voor internet. Het EuroNet Anytime-abonnement levert op korte termijn al een flinke besparing op aangezien het gemiddeld zakelijk internet gebruik al snel honderden guldens meer aan telefoonkosten per maand bedraagt.

"Wij bieden met EuroNet Anytime onze zakelijke klanten een instrument om de kosten van internet inzichtelijk en beheersbaar te maken", aldus Jean Jacques de Pins, CEO van EuroNet Internet.

Het EuroNet Anytime abonnement is verkrijgbaar via de website van EuroNet Internet, www.euronet.nl, of door gratis te bellen naar het EuroNet Call Center 0800-8110. Bestaande
EuroNet Internet-abonnees kunnen hun abonnement gemakkelijk omzetten in een EuroNet
Anytime abonnement door contact op te nemen met het EuroNet Call Center, telefoon
(020) 535 52 90. Op dit moment kunnen alleen internetgebruikers met een ISDN-lijn met ISDN kaart/modem of ISDN-router gebruik maken van het EuroNet Anytime-abonnement. EuroNet
Internet streeft ernaar om EuroNet Anytime ook via de gewone (analoge) telefoonlijn aan te
bieden zodra dit technisch mogelijk is.

Over EuroNet Internet en Wanadoo
EuroNet Internet B.V. (www.euronet.nl) is een volledige dochteronderneming van Wanadoo S.A. Wanadoo S.A. is een van de grootste Europese internetbedrijven en de internetmediadochter van France Telecom. In Nederland biedt EuroNet Internet B.V. internetdiensten aan onder twee merken: Wanadoo voor de consumentenmarkt en EuroNet Internet voor de zakelijke markt.
Wanadoo biedt een volledig pakket van internettoegang aan consumenten, waartoe inbelabonnementen, variërend van Free tot flat-fee en breedbandinternet (ADSL en Cable) behoren. Daarnaast levert de portal www.wanadoo.nl een keur van diensten en informatie verdeeld over thematische channels. De Wanadoo-portal staat in Nederland op de negende plaats van meestbezochte websites.
EuroNet Internet verzorgt sinds 1994 producten en diensten voor de zakelijke markt, waaronder ADSL, netwerkkoppelingen en het hosten van websites. Internationaal telt Wanadoo S.A. ruim vijf miljoen actieve abonnees.

Voor meer informatie:
EuroNet Internet B.V. Tessa den Besten, PR Officer, telefoon: (020) 535 53 27, e-mail: (tessa@nl.euro.net)