Politieberichten district Heerlen (RKey; 14.45 u)

Datum nieuwsfeit: 09-09-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 9-09-2001 Politieberichten district Heerlen (RKey; 14.45 u) Zondag, 9 september 2001

District Heerlen

Heerlen; verkeerscontroles
De politie heeft afgelopen zaterdagmiddag op de Albert Cuypstraat n Heerlen een verkeerscontrole gehouden (waarbij ook door middel van radarapparatuur werd gecontroleerd op te hard rijden). Totaal werden 51 voertuigbestuurders bekeurd. De geconstateerde overtredingen waren overschrijding van de terplaatse toegestane maximumsnelheid (27 bekeuringen), het niet dragen van de autogordel (15 bekeuringen), het niet dragen van een helm door bromfietsbestuurders (4) en nog enkele andere overtredingen.

Heerlen; autokraker betrapt
Een patrouille van de Koninklijke ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen