Nieuwe topman voor NPM Capital

NPM Capital NV

10 september 2001, Amsterdam

Nieuwe topman voor NPM Capital
De heer drs. J.W. Baud wordt de nieuwe directievoorzitter van NPM Capital. Per 1 januari a.s. volgt hij de heer drs. M.W. Dekker op, die aan het eind van dit jaar met pensioen gaat. De heer Baud (1951) is thans CEO van het op de Nasdaq genoteerde Triple P N.V. te Vianen, een vooraanstaand leverancier van systeem- en netwerkoplossingen, beheer- en onderhoudsdiensten en softwareoplossingen. Voordien is de heer Baud werkzaam geweest bij Fico Tooling, Horringa & De Koning en Koninklijke Shell.

Vanaf 1 januari 2002 zal de statutaire directie derhalve bestaan uit de heren drs. J.W. Baud (voorzitter) en J. Keijzer. De heer Keijzer zal volgend jaar de pensioengerechtigde leeftijd bereiken. Zijn vertrek zal in de tweede helft van 2002 plaatsvinden.

Voor informatie:
NPM Capital N.V.
drs. M.W. Dekker, voorzitter van de directie
J. Keijzer, lid van de directie
tel. (020) 570 5555