AbvaKabo FNV: topman KPN moet vertrouwen personeel hebben

ABVAKABO FNV: topman KPN moet vertrouwen hebben van personeel

Zoetermeer, 10 september 2001

ABVAKABO FNV: topman KPN moet vertrouwen hebben van personeel

Paul Smits treedt vandaag af als bestuursvoorzitter van KPN. Voor ABVAKABO FNV komt het vertrek van de topman niet geheel onverwacht. 'Het tekent de benarde situatie waarin KPN verkeert. Het wegwerken van de enorme schuldenlast lukt tot nu toe niet. En hoe langer dat duurt, hoe meer het vertrouwen in bedrijf en topman wordt geschaad. De positie van de topman wordt dan logischerwijs op een gegeven moment onhoudbaar. Veel werknemers betreuren zijn vertrek. Paul Smits heeft oog voor de belangen van het personeel', aldus Peter Wiechmann, landelijk bestuurder KPN van ABVAKABO FNV. Volgens Wiechmann is het van groot belang dat er snel een goede opvolger gevonden wordt die ook het vertrouwen heeft van het personeel.

Meer informatie bij ABVAKABO FNV:
Peter Wiechmann, landelijk bestuurder KPN: 079 - 35 36 350 of 06 - 5150 1657.

10 sep 01 14:07