Haagse radiostations brengen Golden Earring Weken

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Haagse radiostations brengen Earring Weken

Met de 'Golden Earring Jubilee' in het Haagse Stadhuis eert Den Haag de bekendste rockband van haar stad. Ter gelegenheid hiervan gaan Hofstad Radio, Stads Radio Den Haag en Radio West een unieke samenwerking aan. Van maandag 10 september tot en met vrijdag 5 oktober brengen deze drie radiostations de 'Golden Earring Weken' met onder meer interviews met de bandleden en een gezamenlijke hitlijst met daarin de 'Golden Earring Top 15'. Bovendien maken luisteraars van de radiostations kans op een ontmoeting met de band.

Het is voor het eerst dat Hofstad Radio, Stads Radio Den Haag en Radio West een gezamenlijk initiatief programmeren. Het idee van deze 'Golden Earring Weken' komt voort uit de expositie die van 18 september tot en met 6 oktober is te zien in het Haagse Stadhuis. De huidige vier leden van de Earring hebben daar ieder onder meer een eigen vitrine ingericht, er is een overzichtstentoonstelling en voor de liefhebbers komt er een deurmat met de titel van de eerste singlehit 'Please go' uit 1965.

De 'Golden Earring Weken' zijn via Stads Radio Den Haag te beluisteren op 94.0 fm, via Radio West op 88.4 fm; in het kader van dit initiatief is Hofstad Radio van 10 september tot en met 15 oktober ook te beluisteren via de Haagse ether op 96.0 Mhz.

'Noot voor de redactie' -

Noot voor redacties