Politiebericht Flevoland: Lelystad

Slachtoffer steekpartij
Stafdienst Communicatie, Saskia van Bruinessen, 06-53224343

Slachtoffer steekpartij overleden
LELYSTAD Vanmorgen is een 31-jarige Lelystedeling op het Stationsplein om het leven gekomen. Het slachtoffer was betrokken bij een steekpartij rond 9 uur. Dankzij getuigenverkaringen hield de politie in de buurt van het station een 21-jarige verdachte uit Lelystad aan. Het steekwapen is aangetroffen en voor nader onderzoek in beslag genomen. De verdachte is voor nader verhoor ingesloten op het politiebureau. Het slachtoffer en de verdachte waren bekenden van elkaar. De aanleiding van de steekpartij is nog niet bekend. Familie en getuigen worden opgevangen door het Buro Slachtofferhulp. De politie heeft meteen ter plaatse een onderzoek ingesteld en onderzoekt nu de zaak verder. Getuigen die zich nog niet gemeld hebben bij de politie, kunnen zich melden op het politiebureau te Lelystad of via 0900-8844. In het belang van het onderzoek, doet de politie verder geen mededelingen.