Parkeerontheffing persfotografen Rotterdam

Datum nieuwsfeit: 11-09-2001
Nederlandse Vereniging van Fotojournalisten

Parkeerontheffing persfotografen Rotterdam

Persfotografen krijgen bij calamiteiten een ontheffing van Parkeerbedrijf Rotterdam. Ze mogen parkeren op de stoep en bij de gele streep. Omdat persfotografen met zware tassen en apparatuur sjouwen, geldt de ontheffing bij het fotograferen van evenementen. Verder worden bij de invoering van mobiel parkeren de Rotterdamse persfotografen als deelnemer ingeschreven.
Aanvragen van persfotografen voor deze ontheffingen en smartparks (parkeren met mobiele telefoon) lopen via de persvoorlichting van de politie en worden jaarlijks opnieuw verstrekt.
Met deze parkeerontheffing maakt Parkeerbedrijf Rotterdam een eind aan de ongelijke behandeling die er was ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen