Universiteit Twente opent multimediazuilen met bedrijfsfilms

Datum nieuwsfeit: 11-09-2001

Enschede, 7 september 2001

Universiteit Twente opent multimediazuilen met bedrijfsfilms Studenten kunnen sfeer proeven bij topondernemingen

Op dinsdag 11 september 2001 opent het Loopbaancentrum van de Universiteit Twente officieel de multimediazuilen van Yourfuture.tv. Op de multimediazuilen staan tientallen korte bedrijfsfilms van topondernemingen en overheidsinstellingen, waardoor studenten zich een goed beeld kunnen vormen van het huidige arbeidsmarktaanbod. Het betreft belangrijke informatie voor het vinden van een geschikte stageplaats of baan. Met de multimediazuilen biedt het Loopbaancentrum de studenten een extra mogelijkheid zich uitgebreider te oriënteren op de arbeidsmarkt.

Naast de universiteit Twente staan op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen