BroadVision Commerce Suite 6.0 hooggewaardeerd in onderzoek

Datum nieuwsfeit: 11-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

BroadVision Commerce Suite 6.0 hooggewaardeerd in Forrester Onderzoek Commerce Platform TechRankings

Houten, 11 september 2001 - BroadVision Inc. (Nasdaq: BVSN), 's werelds toonaangevende leverancier van gepersonaliseerde e-business applicaties, maakt vandaag bekend dat haar Commerce Suite 6.0 een uitstekende waardering heeft ontvangen in het laatste Forrester Onderzoek: eBusiness TechRankings for Commerce Platforms.

Forrester evalueert in haar rapport de laatste generatie van BroadVision's J2EE-enabled commerce platform en applicaties, inclusief BroadVision One-To-One Enterprise 6.0, BroadVision Business Commerce 6.0, BroadVision InfoExchange Portal, BroadVision Billing, BroadVision MarketMaker en BroadVision Retail Commerce. Forrester onderstreept dat BroadVision's Commerce Suite 6.0 een volwassen product is dat uitblinkt op het gebied van catalogus-, contentmanagement en administratie. BroadVision heeft haar Java compatible producten, die tevens ondersteuning bieden voor EJB, JDBC en JMS, verbeterd.

"We zijn zeer verheugd dat Forrester Research BroadVision's commerce suite zo hoog in haar laatste eBusiness TechRankings update heeft geplaatst," vertelt Dr. Pehong Chen, president en CEO van BroadVision. "BroadVision blijft gecommitteerd om de meest krachtige, open standaard gebaseerde suite van e-business applicaties te leveren en zodoende toonaangevende oplossingen voor commerce aan de vraagzijde, bedrijfsinformatie portalen en content management bieden."

Forrester's eBusiness TechRankings evalueert bedrijfssoftwareproducten door middel van nauwgezette laboratoriumtests, diepte onderzoek, gebruikersinterviews en objectieve analyses van mondiale leveranciers. TechRankings wordt regelmatig vernieuwd om organisaties over de trends en vooruitgang in de technologieindustrie te informeren. Hierdoor kan het keuzeproces verbeterd en versneld worden en kunnen implementatiekosten en
-inspanningen op een effectieve manier worden beoordeeld.
Voor meer informatie over TechRankings, bezoek dan: www.forrester.com/TR.

Over BroadVision
BroadVision (Nasdaq: BVSN, Neuer Market: BDN) enterprise selfservice applicaties veranderen de manier waarop bedrijven zaken doen naar een gepersonaliseerd selfservice model. Dit levert voor bedrijven direct meerwaarde op, doordat dit model groei stimuleert, kosten reduceert en productiviteit vergroot. Toonaangevende wereldwijde bedrijven gebruiken BroadVision om hun enterprise selfservice initiatieven te ondersteunen. Door gebruik te maken van het web en draadloze apparatuur is het mogelijk om overal, eenduidig gepersonaliseerde informatie uit te wisselen waardoor synergie ontstaat tussen klanten, werknemers en partners.

Over Forrester's TechRankings Methodologie
Forrester's eBusiness TechRankings methodologie is openbaar, nauwgezet en onafhankelijk. TechRankings combineert de resultaten van laboratoriumtests, strategische marktanalyses, en diepte onderzoek met betrekking tot de behoeften van de technologiegebruikers. Forrester vraagt de deelnemende aanbieders in geen enkel geval deel te nemen in de kosten voor het samenstellen van de TechRankings. De testen en analyses worden ontwikkeld in samenwerking met Doculabs Inc. (www.doculabs.com). Forrester onderzoekt en verifieert resultaten en past het onderzoek en de rangschikking met regelmaat aan. Voor meer informatie over TechRankings: bezoek dan www.forrester.com/TR.

Noot voor de redactie (

Noot voor redacties