Samenwerkingsakkoord volwassenen- en gemeenschapsonderwijs

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Beste,

Naar aanleiding van de ondertekening, vandaag, van het samenwerkingsakkoord voor het volwassenenonderwijs, tussen de provincie Oost-Vlaanderen en het Gemeenschapsonderwijs, vindt u in bijlage de tekst van de toespraak van de heer P. Steenhaut, voorzitter Gemeenschapsonderwijs. De plechtige ondertekening heeft om 15u plaats in de Hoekzaal van het Provinciehuis in de Gouvernementsstraat 1 te 9000 Gent.

Toespraak door de heer Peter Steenhaut, voorzitter van het Gemeenschapsonderwijs, bij de ondertekening van het protocol tussen de Provincie Oost-Vlaanderen en het Gemeenschapsonderwijs ter bevordering van de samenwerking tussen de scholen voor volwassenenonderwijs.

Dames en heren,
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen