Nieuwe website K+V Van Alphen online

Contactpersoon: Joris Heijltjes

Nieuwe website K+V Van Alphen

Datum: 11 september 2001

Vanaf heden is de nieuwe website van K+V Van Alphen live. De structuur is vernieuwd, de vormgeving sluit aan op de nieuwe huisstijl en alle teksten zijn volledig herzien en aangevuld.

De website, die te vinden is op www.kvad.nl, wordt beheerd via een Content Management Systeem dat in eigen beheer is ontwikkeld.

Onder andere informatie over de organisatie, producten en diensten, werken bij K+V en nieuws zijn op de website op een eenvoudige en gebruikersvriendelijke wijze te raadplegen.

Voorts blinkt de website uit in de grote hoeveelheid informatie die ter beschikking wordt gesteld aan potentiële klanten en toekomstige medewerkers. Uitgebreide referenties, redactionele artikelen over technologische ontwikkelingen en een uitgebreide portfolio van Internet toepassingen zijn slechts een greep uit de informatie die op de site beschikbaar is.

Voor meer informatie kunt u terecht op onze website (www.kvad.nl).

K+V Van Alphen automatiseringsdiensten

Hofplein 33