Stoffelijk overschot vermiste vrouw Hoogeloon gevonden

Datum nieuwsfeit: 11-09-2001
Bron: Politie Brabant-Zuid-Oost

Politiebericht Hoogeloon 11-09-2001
3e Persbericht 11 september 2001

Hoogeloon: Stoffelijk overschot vermiste vrouw gevonden Dinsdagmorgen rond 8.00 uur hebben rechercheurs van de politie het stoffelijk overschot gevonden van de 34-jarige Jeannette Willems uit Hoogeloon. Het lichaam van de vrouw is gevonden op aanwijzing van de zondagmorgen aangehouden 25-jarige man uit Eersel. Zij lag verborgen in een bosgebied op de Veluwe in het plaatsje Doorwerth. Ze is door misdrijf om het leven gebracht. Omtrent het motief en de juiste toedracht wordt de verdachte nog steeds verhoord. De verdachte was chauffeur bij het taxibedrijf Willems. De 25-jarige verdachte wordt morgen voorgeleid aan de rechter commissaris in s Hertogenbosch. Het team van de politie Brabant Zuid-Oost blijft op volle sterkte aan deze zaak werken.