Interpolis neemt Assurantiediensten over van SNS Reaal Groep

SNS Reaal Groep

N.V. Interpolis neemt Reaal Assurantiediensten N.V. over van SNS Reaal Groep

11 september 2001

N.V. Interpolis en SNS Reaal Groep hebben overeenstemming bereikt over de verkoop van Reaal Assurantiediensten N.V. door Reaal Schadeverzekering NV aan N.V.Interpolis.
Reaal Assurantiediensten N.V. beheert een portefeuille van 2500 polissen met een premiebelang van circa 10 miljoen per jaar.

SNS Reaal Groep rekent ziektewetprodukten niet tot haar kernactiviteiten, terwijl N.V. Interpolis hiermee haar positie versterkt op de markt van de geprivatiseerde sociale zekerheid. De portefeuille van Reaal Assurantie diensten N.V. vormt een goede aanvulling op de bestaande verzuimportefeuille van N.V. Interpolis met een premieomzet van 223 miljoen gulden.

Zowel Reaal als Relan Zekerheid boden de ziektewetverzekeringen van Reaal Assurantiediensten N.V. aan. Relan Zekerheid, onderdeel van N.V. Interpolis, voerde reeds de administratie.

De verkoop heeft geen gevolgen voor de polishouders/klanten van Reaal Assurantiediensten N.V.

*** Einde persbericht ***
Voor meer informatie: