Van Den Elsakker begint website over longtransplantatie

Datum nieuwsfeit: 11-09-2001
Bron: Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting
Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting

Wel eens aan een longtransplantatie gedacht?

11-09-2001
Op 27 augustus 2001 kreeg Paul van den Elsaker de vraag "Wel eens aan een longtransplantatie gedacht?" van zijn longarts voorgeschoteld. Deze vraag was voor Paul aanleiding om een website te beginnen rond dit onderwerp. Enerzijds wil hij daarmee zijn eigen gedachten op een rijtje zetten rond dit voor hem zo actuele thema. Anderzijds wil hij een website nastreven waarop iedereen open over eigen ervaringen kan schrijven.

Op de website is Pauls eigen verhaal in dagboekvorm te volgen. Verder kan via de website deelgenomen worden aan een discussiegroep. Ook kunnen bezoekers een eigen bijdrage insturen via e-mail. Zelfs is het mogelijk om een eigen pagina te krijgen en te onderhouden inclusief een e-mailadres dat eindigt op "@longtransplantatie.nl". Verder zijn er links te vinden naar relevante websites over of rond longtransplantatie en een agenda met belangrijke data en gebeurtenissen.

Neem zeker eens een kijkje op www.longtransplantatie.nl

© NCFS, Dr. A. Schweitzerweg 3, 3744 MG Baarn telefoon 035 - 64 79 257, fax 035 - 64 79 489, e-mail (info@ncfs.nl)

Geregistreerd bij het Centraal Bureau Fondsenwerving