Telindus bouwt backbone voor Mediakabel

Telindus bouwt backbone voor
Mediakabel

Utrecht/Capelle a/d IJssel, 12
september 2001 - Mediakabel, een samenwerkingsverband van een aantal grote Nederlandse kabelbedrijven, heeft netwerkintegrator Telindus de opdracht gegeven voor de levering, installatie en configuratie van een grootschalig ATM-netwerk. Dit netwerk is bedoeld om vanuit Capelle a/d IJssel beter te kunnen voldoen aan de snelgroeiende vraag van abonnees naar digitale content. Mediakabel levert de digitale content die de kabelbedrijven aan haar klanten aanbieden. De transportstromen lopen vanuit Capelle a/d IJssel rechtstreeks naar 5 knooppunten in Nederland.

Gezien de toenemende vraag is besloten om het aantal kanalen ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen