Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Newtel Essence Gold BusinessPartner van Avaya

Datum nieuwsfeit: 12-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

Persbericht

NEWTEL ESSENCE GOLD BUSINESSPARTNER VAN AVAYA

Aanbieder van totaaloplossingen voor Customer Contact Management 'gaat' voor platina

TER PUBLICATIE: 12 september 2001

NIEUWEGEIN - Avaya heeft haar value-added reseller Newtel Essence het Gold BusinessPartnership toegekend. Newtel Essence biedt totaaloplossingen voor Customer Contact Management inclusief advies, service en ondersteuning. Het bedrijf is de eerste Gold BusinessPartner in Nederland volgens het recent door Avaya gelanceerde BusinessPartner Program.

Serge Poppes, directeur van Newtel Essence, is er trots op dat zijn bedrijf als eerste in Nederland het Gold BusinessPartnership van Avaya heeft verworven. "Het is een bevestiging voor onze op kwaliteitsverbetering gerichte inspanningen. Om aan de zware kwaliteitseisen van Avaya te kunnen voldoen, hebben we hard moeten werken."

Newtel Essence onderschrijft het eisenpakket van Avaya. Poppes: "Door daaraan te voldoen, kunnen wij als BusinessPartner werkelijk toegevoegde waarde bieden aan onze klanten. Voor ons bedrijf is het een voordeel dat de samenwerking ook resulteert in het gezamenlijk optrekken op de terreinen Marketing en Sales. Onze volgende stap is nu gericht op kwalificatie voor het Platinum Partnership. Ook daarin willen we de eerste zijn in Nederland."

Ron van Ommeren, directeur BusinessPartner van Avaya, zegt over de Golden BusinessPartner: "Newtel Essence is in Nederland de eerste partner die zich op dit niveau kwalificeert. Dat zegt veel over het vertrouwen dat Avaya in dit bedrijf stelt. Newtel Essence is gespecialiseerd in de totale Definity-portfolio. Op de platformen van Avaya bouwt Newtel Essence CRM-applicaties die variëren van desktop tot en met eBusiness. Onze verwachting is dat Newtel Essence door dit partnerschap haar klanten hoogwaardige infrastructuren voor data en spraak kan aanbieden als onderdeel van de totale CRM-suite."

Recent lanceerde Avaya het BusinessPartner Program. Dit houdt in dat het bedrijf zijn klanten voortaan in hoofdzaak via geaccrediteerde BusinessPartners bedient voor service en verkoop. Een uitzondering maakt Avaya voor 100 van haar toonaangevende (inter)nationale klanten. Daar voert het bedrijf zélf het accountmanagement over. De partnerstrategie heeft betrekking op de complete portfolio, die bestaat uit: multiservice networking, CRM-oplossingen, Unified Communication en de producten uit het Enterprise-Class IP Solutions-portfolio (ECLIPS).

Newtel Essence
Newtel Essence is actief bij bedrijven en organisaties waar intensieve contacten met klanten centraal staan. Het bedrijf richt zich daarbij volledig op het bieden van oplossingen voor het optimaal beheren van klantcontacten, ongeacht de manier waarop klanten communiceren. Newtel Essence onderscheidt zich daarbij door een totaaloplossing voor Customer Contact Management te leveren, inclusief advies, service en ondersteuning. De aanpak van Newtel Essence wordt gekenmerkt door de klant en het klantcontact als enige uitgangspunten te nemen voor elke oplossing. Newtel Essence is gevestigd in Vianen. Meer informatie is beschikbaar op www.newtelessence.com

Avaya
Avaya, wereldwijd één van de marktleiders in de ontwikkeling, verkoop en service van communicatieoplossingen en -diensten, levert producten en services die organisaties helpen te excelleren in klantgerichtheid. Avaya levert deze oplossingen aan bedrijven - waaronder meer dan 75 procent van de Fortune 500 - en aan overheden en andere organisaties. Avaya biedt oplossingen voor Customer Relationship Management, Unified Communication, Hosting en Multiservice Networking Infrastructure, Structured Connectivity Solutions en geconvergeerde Voice en Data Networks, inclusief de Enterprise-Class IP Solutions (ECLIPS). Deze producten worden ondersteund door Avaya Services en Avaya Labs. Avaya is wereldwijd marktleider in unified messaging, messaging-systemen, call centers en gestructureerde bekabelingssystemen, en marktleider in de Verenigde Staten in systemen en diensten voor spraakcommunicatie. Avaya is officieel partner van FIFA voor het WK 2002 in Japan en Korea, het WK 2003 voor vrouwen in China en het WK 2006 in Duitsland. In Nederland is Avaya gevestigd in Nieuwegein en Rijswijk. Meer informatie is te vinden op www.avaya.nl.

###
Voor meer informatie:

Avaya Nederland B.V.
Bas Baars
Tel: 030 609 77 41
Fax: 030 609 76 50
(bbaars@avaya.com)

Lammers van Toorenburg PR
Francine Loos
Tel: 030 656 50 70
Fax: 030 656 54 73
(avaya@lvtpr.nl)

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie