Gala der tenoren in Waldecker Land (Duitsland)

Datum nieuwsfeit: 12-09-2001

PERSBERICHT - 19 AUGUSTUS 2001

'Gala der tenoren' in Waldecker Land

Op woensdag 12 september a.s. vindt in Willingen in het Sauerland/Waldecker Land het 'Gala der tenoren' plaats. Het gaat om de zangers Johannes Gross, Christian Polus en Luis del Rio, die internationaal optreden als 'German Tenors' en niet alleen bekend staan om hun magistrale stemgeluid, maar ook om hun indrukwekkende repertoire.

Johannes Gross en de uit Polen stammende Christian Plus vormden aanvankelijk een duo. Later voegde zich de Chileen Luis del Rio zich bij hen en ontstond het trio 'German Tenors'. Het programma in Willingen omvat onder meer aria's van Verdi, Pucini en Donizetti, maar ook songs uit Hello Dolly en The Cats.

Kaarten voor het bijzondere concert in Willingen kosten 45 Mark en kunnen telefonisch worden besteld via: 00 49.5632 60 23.

Touristikzentrale Waldeck-Ederbergland
Südring 2, D-34497 Korbach,