Iwinlots BV introduceert nieuw Internet- en SMS-spel

Datum nieuwsfeit: 12-09-2001

IWINLOTS

www.Iwinlots.nl introduceert nieuw Internet- en SMS-spel

Amsterdam, 12 september 2001, Iwinlots BV introduceert een nieuw spelconcept in Nederland onder de naam Iwinlots.

Iwinlots is een internetspel waarmee een speler naast prijzen ook virtuele punten wint, de zogeheten Winlots. De Winlots zijn niet direct inwisselbaar in geld, maar ze vertegenwoordigen wel een waarde. De gebruiker heeft de keuze de Winlots te sparen, in te wisselen voor prijzen of in te zetten op prijsvragen waarbij dagelijks producten of diensten kunnen worden gewonnen. De te winnen prijzen zijn o.a. een mobiele telefoon, scooter of vakantie.

Het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen