Reactie directie Schiphol Group op gebeurtenissen VS

Amsterdam Airport Schiphol

12-09-2001

Mededeling van directie Schiphol Group

De directie van Schiphol Group heeft diep geschokt en met grote verslagenheid kennis genomen van de ramp in Amerika. Haar medeleven gaat uit naar alle slachtoffers en nabestaanden.

In samenwerking met de luchtvaartmaatschappijen, Koninklijke Marechaussee District Schiphol, Gemeente Haarlemmeer en het COA zijn de gestrande passagiers op Schiphol in diverse centra opgevangen. In goed overleg met Justitie en Koninklijke Marechaussee District Schiphol zijn de veiligheidsmaatregelen op Schiphol aangescherpt.

Hoe het luchtverkeer zich zal ontwikkelen valt nu nog niet te overzien. De passsagiers zullen zo ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen