Opschorting afgifte en inkoop aandelen SNS Beleggingsfondsen

Datum nieuwsfeit: 12-09-2001
SNS Reaal Groep

Opschorting afgifte en inkoop van aandelen SNS Amerika Aandelenfonds, SNS Wereld Aandelenfonds, SNS InnoVisiefonds, Hooge Huys Wereld Aandelenfonds, ASN Aandelenfonds en ASN Milieufonds

12 september 2001

De directie van SNS Beleggingsfondsen N.V. deelt mee dat besloten is om de uitgifte en inkoop van aandelen van die beleggingsfondsen op te schorten, waarvan het thans niet mogelijk is om op verantwoorde wijze de intrinsieke waarde vast te stellen, omdat een aantal effectenbeurzen, waaronder de New York Stock Exchange, is gesloten. Zodra de situatie op de beurzen is genormaliseerd, zal deze opschorting ongedaan worden gemaakt.
Bovengenoemde opschorting heeft betrekking op SNS Amerika Aandelenfonds, SNS Wereld Aandelenfonds en SNS InnoVisiefonds.

De directie van Hooge Huys Beleggingsfondsen N.V. deelt mee dat besloten is om de uitgifte en inkoop van aandelen van die beleggingsfondsen op te schorten, waarvan het thans niet mogelijk is om op verantwoorde wijze de intrinsieke waarde vast te stellen, omdat een aantal effectenbeurzen, waaronder de New York Stock Exchange, is gesloten. Zodra de situatie op de beurzen is genormaliseerd, zal deze opschorting ongedaan worden gemaakt.
Bovengenoemde opschorting betreft Hooge Huys Wereld Aandelenfonds.

De directie van ASN Aandelenfonds N.V. en ASN Beleggingsfondsen N.V. deelt mee dat besloten is om de uitgifte en inkoop van aandelen van die beleggingsfondsen op te schorten, waarvan het thans niet mogelijk is om op verantwoorde wijze de intrinsieke waarde vast te stellen, omdat een aantal effectenbeurzen, waaronder de New York Stock Exchange, is gesloten. Zodra de situatie op de beurzen is genormaliseerd, zal deze opschorting ongedaan worden gemaakt. Bovengenoemde opschorting heeft betrekking op ASN Aandelenfonds en ASN Milieufonds.

Voor meer informatie:
M.A. Schaafsma