Halfjaarcijfers Koninklijke BAM NBM

Bron: Koninklijke BAM Groep
Koninklijke BAM Groep

HALFJAARCIJFERS 2001

Koninklijke BAM NBM had prima eerste halfjaar; verwachte winstgroei voor geheel 2001 verhoogd van 40% naar 55%

Bedrijfsresultaat vóór afschrijving goodwill (EBITA) verdubbelt ten opzichte van eerste halfjaar 2000; Autonome omzetstijging: circa 10%;
Prognose groei nettowinst uit gewone bedrijfsuitoefening wordt opwaarts bijgesteld over geheel 2001 van 40% naar 55%; Verwachte winst per aandeel: EUR 4,16 voor afschrijving goodwill (EUR 3,73 na afschrijving goodwill); Orderportefeuille op het hoge niveau van EUR 4.2 miljard; Samenvoeging en integratie goed op schema.

Gang van zaken in het eerste halfjaar 2001
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen