Peregrine Systems zesde in Forbes ASAP Dynamic 100-lijst

Datum nieuwsfeit: 13-09-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Peregrine Systems zesde in Forbes ASAP Dynamic 100-lijst voor wereldwijde softwarebedrijven

Financiële analisten beoordelen de producten, de veranderingskracht en het menselijk kapitaal van Peregrine Systems zeer positief

Woerden, 13 september 2001 - Peregrine Systems, één van de grootste softwarebedrijven ter wereld, staat op de zesde plaats in de Forbes ASAP Dynamic 100-lijst van wereldwijde softwarebedrijven. Het bedrijf laat hiermee bedrijven als Microsoft, Oracle en Adobe achter zich. Peregrine scoorde zeer goed in de categorieën 'Change', 'Opportunity' en 'People'.

Forbes ASAP complimenteerde Steve Gardner, bestuursvoorzitter en CEO van Peregrine Systems, om zijn visie en gaf aan ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen