Landelijke manifestatie ABVOKABO FNV uitgesteld

Datum nieuwsfeit: 13-09-2001
Bron: ABVAKABO FNV
FNV

ABVAKABO FNV: Landelijke manifestatie voor gesubsidieerde arbeid uitgesteld Abvakabo - (MKraanen@abvakabo.nl)

De landelijke manifestatie voor gesubsidieerde arbeid, georganiseerd door ABVAKABO FNV en NPB in de jaarbeurs te Utrecht gaat niet door. Voor ongeveer duizend WIW-ers en I/D-ers zou Ad Melkert een toespraak houden over de toekomst van gesubsidieerde arbeid. De landelijke manifestatie voor gesubsidieerde arbeid, georganiseerd door ABVAKABO FNV en NPB in de jaarbeurs te Utrecht gaat niet door. Voor ongeveer duizend WIW-ers en I/D-ers zou Ad Melkert een toespraak houden over de toekomst van gesubsidieerde arbeid.

In verband met de gebeurtenissen in de Verenigde Staten wordt de manifestatie met enige weken uitgesteld. "Het lijkt niet gepast om nu met duizend mensen bij elkaar te zijn en op te komen voor onze eigen belangen. Bovendien zou een belangrijke doelstelling, namelijk het aandacht vragen voor de standpunten van de vakbond, waarschijnlijk niet gehaald worden in deze hectiek", aldus Janke Smit landelijk bestuurder ABVAKABO FNV voor WIW en I/D-banen.

Alle leden worden zoveel mogelijk op de hoogte gebracht. Busvervoer was geregeld vanuit de regiokantoren verspreid over het land. Op de diverse opstapplaatsen zijn medewerkers aanwezig om eventuele bezoekers op te vangen. We rekenen op ieders begrip.

Zoetermeer, 12 september 2001