Alcampo Hypermarkets installeert beveiligingsoplossing

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Persbericht

Checkpoint Systems versterkt leidende rol in Spanje Spaanse keten Alcampo Hypermarkets installeert retail beveiligingsoplossing

Thorofare, NJ / Nieuwegein, 13 september 2001 -- Checkpoint Systems, Inc. - wereldwijd toonaangevend aanbieder van onder meer automatische identificatie en detailhandel-beveiliging - heeft de levering en installatie verzorgd van de Radio Frequency Electronic Article Surveillance (RF EAS)-systemen bij alle hypermarkets van Alcampo.
Alcampo, onderdeel van de Franse Auchan Group, is een van de grootste Spaanse hypermarktketens met een omzet van meer dan 17 miljard US dollar in 2000. Checkpoint installeerde 2.100 Radio Frequency-systemen en integreerde 2.000 ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen