Politieberichten district Maastricht

Datum nieuwsfeit: 14-09-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 14-09-2001 Politieberichten district Maastricht (HP14.27uur) Vrijdag 14 september 2001

Maastricht, rijden onder invloed:
Een 27 jarige inwoner van Maastricht is vrijdag 14 september 2001 door de politie bekeurd wegens het rijden onder invloed in een personenauto.
Het rijgedrag van de automobilist op de Calvariestraat te Maastricht gaf een politiepatrouille omstreeks 02.30 uur aanleiding om over te gaan tot een controle. Bij het eerste contact met de bestuurder rook deze behoorlijk naar het gebruik van alcoholische drank, hetgeen nog eens bevestigd werd door de uitslag van de alcoholblaastest. De bestuurder werd daarop meegenomen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen