Acda en de Munnik te gast in AVRO-programma Smaak

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Beste lezer,

Vanavond, vrijdag 14 september, is het duo Acda en de Munnik als hoofdgast te zien in het AVRO-programma Smaak. Uitzending via Nederland 1, rond de klok van 21.30 uur. Naast een gesprek met Angela Groothuizen over het aanbod in de Nederlandse theaters, zullen zij twee nummers live ten gehore brengen.

De uitverkochte voorstelling in het Chassé Theater te Breda van afgelopen dinsdag 11 september is in verband met de aanslagen in Amerika verplaatst naar a.s. maandag 17 september. Reeds gekochte kaarten blijven geldig. Er zijn geen kaarten meer verkrijgbaar voor deze voorstelling.

Voor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen