Kids Club NAC speelt voorwedstrijd tegen PSV

Datum nieuwsfeit: 15-09-2001
Bron: NAC Voetbal
NAC Voetbal

Kids Club speelt voorwedstrijd tegen PSV!

06-09-2001

The Yellow Kidz Army (0 t/m 12 jaar) van NAC speelt voor de wedstrijd NAC - PSV een wedstrijd tegen de Junior Club van PSV. Leden van 8 t/m 12 jaar kunnen zich nu aanmelden!
Na de presentatie van The Yellow Kidz Army en The Young Yellows tijdens de Open Dag zal de eerste activiteit van The Yellow Kidz Army plaatsvinden op 15 september. Om 18.00u zal de voorwedstrijd tussen leden van The Yellow Kidz Army en van de PSV Junior Club op het hoofdveld worden gespeeld. Voor de wedstrijd, die twee keer 20 min. zal duren kunnen leden van The Yellow Kidz Army zich nu aanmelden. De kinderen die er als eerste bij zijn mogen meedoen. Ben jij tussen de 8 en 12 jaar oud en heb je interesse mail dan naar (yellowkidzarmy@nac.nl).