Voorstel tot statutenwijziging bij Iternatio-Muller

Bron: Internatio-Müller N.V.
Internatio-Müller N.V.

Rotterdam, 31 augustus 2001

Oproep buitengewone aandeelhoudersvergadering d.d. 17 september 2001 De aandeelhouders van Internatio-Müller N.V. worden uitgenodigd tot het bijwonen van een Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders, te houden op maandag, 17 september 2001, om 10.30 uur ten kantore van de vennootschap, Westerlaan 1 te Rotterdam.

De agenda bevat een voorstel tot statutenwijziging.

De agenda voor de vergadering en het voorstel tot de statutenwijziging met toelichting liggen voor de vergadergerechtigden ter inzage ten kantore van de vennootschap, Westerlaan 1 te Rotterdam, alsmede bij de ABN AMRO Bank N.V., Coolsingel 119 te Rotterdam. Afschriften van deze stukken zijn aldaar voor hen kosteloos verkrijgbaar.

Houders van aandelen aan toonder of hun gevolmachtigden die deze vergadering wensen bij te wonen, dienen hun bewijs van aandeel respectievelijk hun volmacht uiterlijk woensdag 12 september 2001 te deponeren bij voornoemde bank tegen afgifte van een ontvangstbewijs, dat als bewijs van toegang tot de vergadering strekt.

Houders van aandelen op naam die deze vergadering in persoon of bij gevolmachtigde wensen bij te wonen, worden verzocht hun voornemen daartoe schriftelijk kenbaar te maken aan de Raad van Bestuur van de vennootschap, Westerlaan 1, 3016 CK Rotterdam, die uiterlijk woensdag 12 september 2001 in het bezit van de desbetreffende kennisgeving dient te zijn.